5. 7. 2012

Sukně - nejspíš balonová (?)

Mám sukni od Express, která má tak zvláštní střih, že se na ni někteří lidé chtějí kouknout zblízka. A když jsem teď viděla podobné sukně na jiném blogu, např. zde, napadlo mě ušít ji i pro Ronju. Jenže, jak už to tak mám, nekoukám na návody, radši riskuju a experimentuju, a tak jsem se prostě na svou sukni také koukla zblízka a zkusila to. A tentokrát to celkem vyšlo, látku jsem použila těžší, takže to není tak nafouknuté a jediné, co mohu ke střihu říct je to, že to jsou dva pruhy látky (ta pohledová je širší, aby nekoukala ta spodní) přišité k sobě na jedné dlouhé straně normálně a na druhé o zhruba 30cm dál, takže je to celé  na šikmo a šije se to složitě, ale ne moc. Poslední šev je jedna z kratších stran a ta se musí šít zvenčí, tím se sukně "uzavře" a vypadá jako ulítlý povlak na polštář, který někdo sešil radši celý:-)

No, lepší pár obrázků, než se tady motat do slov...


Vršek flanel s motýly (zbytek šel na plenky:-)

Vnitřek recyklované prostěradlo - jemné plátno

Gumičku jsem zašila, ale je to teď moc široké, ach jo

Modelka se neotočí a neotočí...

V kombinaci s háčkovaným svetříkem

Když to je tak zajímavý!

Táto, pust mě!

4 komentáře:

  1. Sukýnka je moc pěkná. A princip balonové sukně? Spodní díl je střižený užší na šířku a kratší na délku. Vrchní díl je k němu nařasený, tím že je spodní díl kratší dojde k podkasání. Tímto způsobem dosáhnete balonového vzhledu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ono! Děkuju! Bylo mi jasné, že to musí být jednodušší než šít zešikma. Já jsem měla hlavně pocit, že by to třeba mohlo být uvnitř moc úzké (malá je akční, takže potřebuje prostor pro komíhající se nohy:-), ale zkusím to a nejlíp na sukni pro sebe!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Thank you! I should really get into writing the posts in English, too. I am usually sooo tired to think these days (just a few weeks till baby n.2 pops out:-) but at least a bit for you now:-) - I loved the flannel fabric with giannt butterfies for the skirt which is sort of a bubble skirt. And the top is my so far biggest crochet project - cotton multicolored yarn, just normal one from the shop. I am into coloring my own yarn right now, a tub full of soaked wool is awaiting me outside to wash it and then!! Then I will probably give birth and have to wait to be able to do anything with it:-)¨

      Vymazat