4. 7. 2012

Maxi svrchňáky PUL+lemovací gumička

Ještě nejsme tak daleko v trénování na nočník, takže potřebujeme ještě pár svrchňáků, poněvadž z většiny vyrostla.
Střih je podle plínky, kterou jsem teď vyráběla, jen o kousek větší, aby se do nich schovala i s vycpávkama. Jsou teda opravdu velké, další jsem šila už menší, ale vlastně to nevadí. Na jedněch je sucháč podél, na druhých na výšku, obojí funguje, možná ten na výšku je lepší. Jen na těch oranžových jsem šila lemovací gumičku na zkoušku rovným stehem a to mi teda nevyhovuje - těžko udržím rovnou linii, když se to všechno natahuje a kroutí a leckdy vyklouzne spodní okraj gumičky a musím se vracet. Obyčejný cikcak se mi osvědčil nejlépe.

Zapnuté na max šířku

Zapnuté na nejméně

Jsou hodně široké v sedu, ale tato gumička málo pruží, takže se to hodí

Těžko uvěřit, že jsou pro jednu holčičku



Žádné komentáře:

Okomentovat