6. 7. 2012

Dámské potřebnosti

Člověk by si řekl, že když je žena těhotná tak (většinou) žádné vložky až do porodu potřebovat nebude. Omyl. Budu a leckterá i hodně moc, i když jen intimek.
Už mě přestalo bavit vyhazovat jednorázové nebo se pořád převlékat a tak jsem se vrhla na stávající zásoby flanelových a bambusových, které jsem šila v prvním těhotenství a chtěla jsem přidat ještě další - jiné a lepší samozřejmě. Můj nový starý stroj (Veritas sice elektrický, ale jinak historická relikvie) umí obnitkovací steh a tak jsem se zvolila PUL a BIObavlnu. Chtěla jsem mít konečně ty vychytané vložky, co se neposouvají a nepadají do záchodu, prostě jsou cool (a s patentky). Jenže ono to vždycky nemusí být tak praktické, jak to vypadá na obrázku.
1. - patentky mi vadí
2. - PUL mi vadí
3. - patentky se musí dát blíž, než se zdá nutné, aby to dobře drželo, což jsem nevěděla
4. - BIObavlna v úpletu je na prd, lepší bude flanel

Takže zde je jedna z pokusných PUL vložek a pak mé stálice z flanelu a bambusu:


Pokud máte tipy, jak to ušít jinak a lépe - prosím neváhejte se o ně podělit!! Tohle téma je dlouhodobé, skoro by se dalo říct, že celoživotní:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat